sâmbătă, 19 octombrie 2013

Garnier BB cream & Garnier Tinted spot roll-on

Garnier BB cream & Garnier Tinted spot roll-on






     Crema BB de la Garnier pe mine nu ma incanta, am nuanta LIGH,  care nu e deloc deschisa cel putin pt tenul meu este mult prea inchisa. Eu am ten gras spre mixt si daca ma dau cu BB cream nu ma mai dau cu crema de fata, altfel sufar  toata ziua de luciu ecesiv in zona T. Miroase a citrice , miros ce pe mine nu ma deranjeaza deloc, chiar imi place, e fresh. Nu are acoperire mare poate daca o dai in strat mai gros, dar eu nu pot fiindca e prea inchisa, dau cat mai putin si o intind foarte bine. Intradevar am observat ca uniformizeaza nuanta fetei, si cel putin pentru mine este foarte buna in zilele cand nu am chef sa ma dau cu fond de ten.
     Roll-on-ul de la Garnier este destul de ok, intradevar acopera bine petele si sunt in principiu multumita de el. Nu am prea multe sa spun despre el, doar ca nuanta Fair skin tone e putin cam galbena pentru tenul meu. In rest e ok.
Kisses :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iti multumesc pentru vizita!