duminică, 27 octombrie 2013

Preferatele lunii Octombrie

Produsele pe care le-am folosit cel mai mult luna aceasta si care nu m-au dezamagit, desi tenul meu nu a fost in toane bune, sunt:
  • Mascara de la Sleek- Sleek Makeup Volume & Curl mascara, pe care il puteti gasi aici, si swatch aici;
  • Fondul de ten de la Avon- Ideal Flawless in nuanta shell;
  • Pudra de la Rimel- Stay Matte in nuanta 001 Transparent;
  • Fardul de obraz de la Mac- Mineralize Blush in nuanta CB7 Light Over Dark;
  • Pensula pentru pudra de la Real Tehniques by Samantha Chapman, pe care o puteti gasi aici.
Poze mai jos:


Luna aceasta m-am indragostit de pensula de la  Real Tehniques, este atat de moaleeeee.
Daca sunteti interesate sa aflasi parerea mea despre produsele de mai sus trebuie decat sa-mi spuneti :). E foarte posibil sa fac rewiew si fara sa cereti :)).

Pupici :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iti multumesc pentru vizita!