marți, 1 octombrie 2013

Review-Crema de fata Oasis Fresh Dawn-Oriflame


M-am gadit sa va vorbesc despre crema de fata care nu m-a dezamagit vara aceasta.

Crema de fata pe care am folosit-o toata vara a fost OASIS Fresh Dawn de la ORIFLAME.
Am cumparat aceasta crema de fata, fiindca venise vara si aveam nevoi urgenta de o crema cu SPF si aceasta crema a fost mai la indemana mea. Ei bine, crema asta care a fost in jur de 20 lei, ma tinut toata vara, mi-a protejat tenul si nu l-a iritat sau a determinat aparitia cosurilor. Cand am cumparat-o eram destul de sigura ca cel putin imi va "ingrasa" tenul... dar am fost placut surprinsa sa vad ca tenul meu se intelege bine cu ea, desi am un ten mixt, predisponibil la acnee.

Nu cred ca am  nimic rau de spus despre ea, consistenta e destul de lichida si se intinde fara a lasa pelicula alba, intra repede in piele si SPF-ul e pe bune... am folosit-o zilnic trei saptamani de plaja si la sfarsutul vacantei am observat ca fata mea e cu mult mai alba decat corpul :))), ceea ce nu a fost placut dar in sfarsit am putut folosi mai cu patos bronzer-ul.

Va las cu niste poze si lista ingredientelor.
Contine ingredientele:
AQUA, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, DIMETHICONE, BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE, OCTOCRYLENE, GLYCERIN, ISONONYL ISONONANOATE, METHYLENE BIS-BENZOTRIAZOLYL TETRAMETHYLBUTYLPHENOL (NANO), CETEARYL ALCOHOL, CETEARYL GLUCOSIDE, ISODECYL NEOPENTANOATE, DIISOPROPYL SEBACATE, LAURYL LACTATE, BUTYROSPERMUM PARKII BUTTER, METHYL METHACRYLATE CROSSPOLYMER, POTASSIUM CETYL PHOSPHATE, CAPRYLYL GLYCOL, TOCOPHERYL ACETATE, DECYL GLUCOSIDE, DIMETHICONOL, IMIDAZOLIDINYL UREA, TETRAHYDROXYPROPYL ETHYLENEDIAMINE, METHYLPARABEN, PARFUM, PROPYLENE GLYCOL, ACRYLATES/VINYL ISODECANOATE CROSSPOLYMER, PROPYLPARABEN, BENZYL SALICYLATE, CENTAUREA CYANUS FLOWER EXTRACT, XANTHAN GUM, LINALOOL, BHT, LIMONENE, GERANIOL, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, CITRONELLOL.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iti multumesc pentru vizita!