joi, 5 decembrie 2013

Preferatele lunii Noiembrie

 
 Produsele de make-up pe care le-am folosit cel mai mult in luna Noiembrie au fost, de la stanga la dreapta:
- Paleta de farduri de la Wet n Wild, Confort Zone, in special nuanta a doua se sus din partea stanga, o folosesc foarte mult cand nu am timp sa ma machiez prea mult, o am aplicata in poza de la postarea: Rewiew - Sleek Makeup Volume & Curl Mascara;
- Jumbo Eye Pencil  de la NYX in nuanta Milk, il folosesc pe linia apei pentru a imi lumina ochii, mai ales cand sunt nedormita ( se mai intampla);
- Pensula de la ELF, Blush Brush, din gama studio, o folosesc pentru Blush si Bronzer, sunt destul de multumita de ea, este foarte fina :) ;
- Rujul de la Oriflame, gama Pure Color, in nuanta Vintage Nude, e o nuanta mata pe care am observat ca o folosesc din ce in ce mai mult, intradevar nu rezista mult pe bune, dar e ok pt Oriflame;
- Blush-ul de la Essence, Silky Toutch Blush in nuanta Secret It-Girl, nu este foarte pigmentat, dar e ok pt zi de zi;
- Mascara de la  Maybelline, The Colossal Volum Express, imi place ca nu are "cocoloase" si e waterproof;
- Pensula de la ELF, Complexion Brush din gama mineral, e atattttt de finaaaa, o iubesc si am vazut ca nu o mai au pe site, eu vroiam sa-mi mai iau pensule din gama mineral... :(;
- Pudra Stay Matte de la Rimmel in nauanta Transparent, care a fost si in preferatele lunii Octombrie;
 
 

 
Imi cer scuze de intarzierea acestei postari, dar luna noiembrie a fost mai dificila pt mine...
Pupici :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iti multumesc pentru vizita!