vineri, 27 decembrie 2013

Produse pe care le-am terminat #1

Astazi vreau sa va prezint produsele terminate de mine in ultimul timp, insotite si de o scurta parere.

Produse de make-up terminate:
- Fond de ten Avon Flawless in nuanta Shell, care chiar m-a impresionat si inca dezbat daca sa il recumpar sau sa mai incerc si altceva;
- Mascara de la Sleek Makeup Volume & Curl, caruia i-am facut rewiew aici;
- Mascara de la Maybelline the Colossal Volum Express Waterproof, care nu m-a impresionat si nu l-am recumparat;

Produse de ingrijire:
- Purifying Gel Wash de la Loreal Paris, am fosst super multumita de el, dar nu l-am recumparat si acum regret :( ;
- Solutie Micelara pentru ten gras de la Bioderma, asta a fost a doua pe care am terminat-o am vrut sa o cumpar si pe a treia dar am fost "fraierita"in farmacie sa incerc altceva si regret :(( ;
- Tea Tree nose pore strips, sunt cele mai bune pe care le-am incercat si cu siguranta o sa mai cumpar;
- Crema hidratanta, Intensive Rehydrating Care Long-Lasting Efficacy de la La Roche-Posay, mi-a placut si ma gandesc daca sa-mi iau crema, dar astept ceva reduceri :) ;
- Hydreane BB Creame de la La Roche-Posay, nu are acoperire prea mare si nuanta (medium) era prea inchisa pt mine, nu m-a convins sa o cumpar;
- Crema de fata Oasis Fresh Dawn de laOriflame, careia i-am facut rewiew aici;





- Unt de corp de la Thai Spa, Avocado & Olive, nu l-am recumparat deoarece am descoperit ceva mult mai bun :));
- Golden Rose lac de unghii transparent, eu l-am folosit ca top coat, nu l-am recumparat deoarece nu ma impresionat... ;
- Oriflame DIVINE apa de toaleta, e al doilea produs schizitionat, imi place foarte mult cum miroase, o puteti gasi aici
- Oversa dizolvant pentru oja, acesta e al doilea pe care-l termin, am fost la cumparaturi pentru al treilea dar erau toate vandu-te :( , asa ca acu incerc altceva;




Sunt tare curioasa daca ati incercat si voi produsele de mai sus si ce parere ati avut :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iti multumesc pentru vizita!