sâmbătă, 1 februarie 2014

Preferatele lunii Ianuarie

                                      In luna Ianuarie am descoperit niste produse de care am fost foarte multumita, adevaru e ca in decembrie am achizitionat cam multe produse de make-up si nu numai, dar macar o luna pe an ne putem rasfata si noi nu?

Produsele preferate pentru luna Ianuarie au fost:
-Paleta de farduri Sunset de la Sleek;
-Jumbo Lip Gloss Stick de la Elf, in nuanta Movie Star;
-Beauty Blender de la DM;
-Expert Face Brush de la RealTechnigues;
-Monstra de parfum Chloe;
-Moisturizing Lipstick de la Elf, in nuanta Red Carpet;
-Balsam de buze, Essential Care de la Nivea;
-Super Glossy Lip Shine SPF 15, de la Elf, in nuanta Candlelight;
-Mascara de la Maybelline, Volum Express Turbo Boost;
-Maximum Coverage Concealer, de la Elf, in nuanta Sand;
-CC Cream, de la Elmiplant, in nuanta Deschis;
-Sleek Blush, in nuanta Rose Gold;
-Tone Correcting Powder de la Efl, in nuanta Warm;
-Epilator cu lumina intens pulsanta Remington I-Light Pro IPL6000.


-Balsam de buze, Essential Care de la Nivea, am inceput sa-l folosesc chiar mai mult decat balsamul de buze de la Himalaya, este ceva mai subtire, si la fel de hidratant.

-Beauty Blender de la DM, il folosesc pentru CC Cream, dupa ce il umezesc putin, deasemenea il folosesc si pentru Concealer cu partea "ascutita".

-Tone Correcting Powder de la Efl, in nuanta Warm, am observat ca este mai matifiant decat pudra Stay Matte.

-Expert Face Brush de la RealTechnigues, este forte fina si o folosesc pentru fond de ten sau blush crema, ajuta la difuzarea produsului pentru un look cat mai natural.

-Monstra de parfum Chloe, imi place la nebunie, sper ca acest an sa reusesc sa achizitionez parfumul.

-Maximum Coverage Concealer, de la Elf, in nuanta Sand, nuanta pe care o am e cam deschisa pentru a o folosi pe ten, dar e foarte buna pentru cearcane, acopera foarte bine si nu se strange in riduri.

-Jumbo Lip Gloss Stick de la Elf, in nuanta Movie Star, a fost produsul pentru buze pe care l-am folosit de fiecare data cand ma grabeam sa ies pe usa.

-Moisturizing Lipstick de la Elf, in nuanta Red Carpet l-am folosit de cele mai multe ori impreuna cu Super Glossy Lip Shine SPF 15, de la Elf, in nuanta Candlelight, singur era prea aprins pentru gustul meu.

-CC Cream, de la Elmiplant, in nuanta Deschis, nuanta este potrivita pentru mine si are o acoperire usoara. Nu este tocmai potrivit pentru tenul gras deoarece hidrateaza destul de mult pielea.

-Mascara de la Maybelline, Volum Express Turbo Boost, in sfarsit am gasit un mascara care nu facea "cocoloase", si da genelor un aspect natural.

-Sleek Blush, in nuanta Rose Gold, cand il folosesc nu mai e nevoie sa folosesc si iluminator, are un pigment auriu care ilumineaza pomentii foarte frumos.

-Paleta de farduri Sunset de la Sleek, in special 4 nuante (swatch).

-Epilator cu lumina intens pulsanta Remington I-Light Pro IPL6000, pentru care gasiti poze si parere detaliata aici.

Luna Ianuarie am descoprit multe produse, nu cred ca am mai avut vreodata o luna cu atatea produse preferate. 
Abea astept sa citesc comentariile voastre :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iti multumesc pentru vizita!