duminică, 2 februarie 2014

Swatch - Oh So Special - Sleek


Astazi vreau sa va prezint una dintre paletele de farduri pe care le-am achizitionat cu ocazia reducerilor de Black Friday, postarea Haul Black Friday o gasiti aici.

Paleta de farduri Oh So Special, am achizitionat-o fiindca mi s-a parut potrivita pentru a face machiaje de zi, are 7 culori mate si 5 sidefate, si dupa cum am observat la toate paletele Sleek pe care le detin, culorile sidefate sunt mai pigmentate decat cele mate.

Pentru Swatch am folosit creionul Jumbo de la Nyx in nuanta Milk (se vede intre culori). Pe mana nu am folosit nici un primer.


Poza pe piele fara primer si cu baza creionul Jumbo de la Nyx in nuanta Milk.

Culorile mele preferate sunt:
-Organza;
-Gift Basket;
-Celebrate;
-Gateau.

Daca va intereseaza swatch-uri sau review-uri la alte produse din postarea Haul de Black Friday, astept comentariile voastre.
:)

Un comentariu:

Iti multumesc pentru vizita!