joi, 27 martie 2014

Comanda Avon si Oriflame campania C4

Pot sa spun ca sunt o clienta fidela a produselor de la Oriflame si de la Avon. De cand eram mica mama comanda produse de la ei, si parca, mi-a intrat in reflex... :).
Pentru campania 4 aveam, desigur, o lista mult mai lunga... dar, am simtit nevoia sa o scurtez. Prin urmare mi-am luat urmatoarele produse:
  • Fard crema pentru pleoape Velvet Blaze, in nuanta Sand Shimmer, de la Oriflame;

  • Crema de fata de zi cu SPF 25, de la Anew Vitale, Avon, pe care o gasiti aici;
  • Ulei de corp Skin So Soft Original, de la Avon, pe care il gasiti aici;

Pentru inceput pot spune ca de fardul de ochi de la Oriflame sunt absolut uimita, este mult mai rezistent decat speram, pe cand de uleiul de corp de la Avon sunt dezamagita, nici nu-mi vine sa il folosesc :(, are un miros foarte tare si deranjant, cel putin pentru mine...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iti multumesc pentru vizita!