miercuri, 2 aprilie 2014

Apa Micelara Sublime Soft Loreal Paris VS. Apa Micelara La Roche-Posay

De anul trecut tot testez ape micelare, am incercat Ivatherm, am incercat Bioderma, acu sunt la La Roche-Posay si Loreal.
Nu pot spune ca am avut o apa micelara care m-a dezamagit dar cu siguranta am avut o preferata...

Acu vreo doua luni (cred) am ramas fara apa micelara (am inceput sa fiu dependenta de ea), si am decis sa achizitionez apa micelara de la La Roche-Posay, initial am ezitat deoarece m-am dus in farmacie cu gandul sa cumpar apa micelara de la Bioderma, dar se pare ca farmacista are "selling skills" deoarece m-a fraierit... Nu neaparat ca regret achizitia dar parca era mai buna cea de la Bioderma....

Intre timp am vazut pe bloguri ca se tot vorbeste de apa micelara de la Loreal, si mi-a atras atentia mai ales ca are un pret accesibil. Si uite asa eu in momentul de fata "lucrez pe doua fronturi".



Ingrediente Apa Micelara Sublime Soft de la Loreal Paris: Apa, Hexylene Glycol, Glycerina, Poloxamer 184, Disodium Cocoamphodiacetate, Disodium Edta, Polyaminopropyl Biguanide.

 Ingrediente Apa Micelara de la La Roche-Posay:Apa, Hexylene Glycol, Glycerina, Poloxamer 184, Disodium Cocoamphodiacetate, Disodium Edta, Acid citric, Dihydrocholeth-30, Polyaminopropyl Biguanide, parfum.

Dupa cum puteti vedea diferenta intre cele doua consta in 3 ingrediente in plus pentru La Roche-Posay: 
- Acid Citric care este un conservant si un astringent natural;
- Dihydrocholeth-30 care este un surfactrant, emulsifiant;
- Parfum.

Eu, fara sa ezit as recumpara apa micelara de la Loreal, in special pentru pret, si nu am observat diferente in curatarea tenului, o puteti gasi si voi pe 1001cosmetice.ro aici.

Un comentariu:

Iti multumesc pentru vizita!