marți, 1 aprilie 2014

Review- Fard crema pentru pleoape Velvet Blaze

In postarea trecuta v-am prezentat produsele achizitionate in luna Martie de la Avon si Oriflame, postare ce o puteti gasi aici.

Produsul ce ma uimit prin calitatea de care a dat dovada este fardul crema pentru pleoape Velvet Blaze, in nuanta Sand Shimmer, de la Oriflame. L-am comandat cu gandul ca o sa-l folosesc ca baza pentru fard, mai ales ca eu folosesc mult marouri si vroiam sa intensific nuanta fardului cu ajutorul acestui fard crema. 
Cand l-am primit, ca orice produs pe care il achizitionez, l-am aplicat pe mana sa vad cum se simte si pot spune ca isi merita din plin denumirea "Velvet Blaze", este atat de fin, exact ca casmirul... da sa nu mai zic de rezistenta... WAW, cred ca este singurul produs pentru ochi care ma uimit cu rezistenta de care a dat dovada, in special ca eu am pleoapele uleioase si nici un machiaj nu rezista mai mult de 6 ore...:(.
Fardul crema il aplic cu ajutorul aplicatorului, dupa care il intind pe pleoapa cu degetul, si il ridic putin in pliu. Il folosesc de fiecare data cand sunt in criza de timp fiindca se aplica usor si de usuca repede.
L-am folosit o data impreuna cu primer si nu a fost o idee buna, toata ziua mi-am simtit pleoapele foarte uscate si a fost deranjant, deci => nu are nevoie de primer cu atat mai mult daca nu aveti pleoape uleioase...
In concluzie sunt foarte multumita de fardul crema pentru pleoape Velvet Blaze de la Oriflame si isi merita din plin fiecare banut, eu am dat pe el 18 ron, si ma bate gandul sa imi iau si alte nuante.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iti multumesc pentru vizita!