sâmbătă, 12 aprilie 2014

Swatch - Paleta Elf 32 Geo

Astazi m-am gandit sa va arat paleta de farduri pe care am folosit-o cel mai mult in ultimul timp, si care este si in postarea: Preferatele lunilor Februarie si Martie.

Paleta de la Elf Geo 32 Farduri pe care o detin eu este in naunta II Addition.

Va las mai jos cu swatch-urile facute. Pentru a putea identifica swatch-urile pentru fiecare fard in parte le-am numerotat :)
Pozele pentru swatch sunt facute la lumina naturala si am folosit primerul de la Elf.





Eu sunt multumita de aceasta paleta, desigur are si farduri care nu sunt mai deloc pigmentate, se poate observa si in swatch-uri dar daportul calitate-pret este destul de bun...

Voi ati incercat aceasta paleta? Daca da astept comentariile voastre, si daca nu ce nuanta v-ar interesa?

Un comentariu:

  1. Nu am încercat această paletă, dar mă interesează niște farduri de la Elf. :D

    RăspundețiȘtergere

Iti multumesc pentru vizita!