marți, 29 iulie 2014

Produse pe care le-am terminat #3

S-au strans foarte multe produse terminate, mai ales fiindca am tinut cont sa pastrez ambalajele, dar si fiindca am avut fooooaaaarte multe produse incepute si am incercat sa le termin... pentru a putea cumpara altele. :))
Am incercat sa le impart in categorii... altfel nu incapeau toate intr-o singura poza :)

Produsele pentru ingrijirea tenului si machiaj terminate sunt:
- Dischete demachiante bella, le-am luat acu ceva timp la pachet de 2 sau 3... nu mai stiu exact. Mie imi plac fiindca nu se destrama si absorb bine produsul demachiant;
- Crema de fata Geomar pe care am achizitionat-o vara trecuta cand am fost in Italia. Dupa multa plaja am simtit si eu si logodnicul meu ca tenul nu mai e destul de hidratat cu crema care o foloseam atunci si am decis sa achizitionam o crema mai hidratanta. Aceasta crema a fost perfecta, iar dupa venirea in tara a folosit-o el ca crema de fata fiindca are tenul putin cam uscat;
- Servetele demachiante Byphasse pentru piele sensibila, pe care le achizitionez de obicei de la Cora. Sunt singurele servetele demachiante pe care le-am reachizitionat de foarte multe ori, am pierdut si numarul. Demachiaza foarte bine si nu irita tenul;
- Benzi pentru puncte negre de la Auchan, le-am vazut la raft si am zis 'de ce sa nu incerc?' asa ca le-am luat... din pacate pt tenul meu... nu le folosesc nici macar o data pe saptamana... ci doar cand imi amintesc... o data la... cine stie cat timp :(. Extrag punctele negre destul de bine, dar inca nu stiu daca le-as reachizitiona;
- Mascara Maybelline Volum express turbo boost, care nu m-a impresionat deloc :(, nu vad de ce sa o reachizitionez cand sunt atatea mascara pe care nu le-am incercat inca;
- Tratament pt unghii scurte pt crestere si intarire de la MissSporty, nu mi se pare ca m vazut rezultate... eu il foloseam ca baza dar s-a cam uscat, nu o sa-l reachizitionez;
- Monstra Normaderm de la Vichy, fiind o monstra nu am reusit sa-mi fac o parere despre produs;
- Monstra de la La Roche Posay crema Hydreane Legere, care m-a uimit! Cu siguranta daca am ocazia o sa cumpar produsul, mi-a lasat tenul atat de fin, si s-a asezat machiajul atat de frumos peste crema;
- Monstra fond de ten Infaillible de la Loreal, care din pacate a fost prea inchisa pt mine :(, dar ca o prima impresie mi s-a parut ok fondul de ten;


Produsele pentru ingrijirea pielii si igiena terminate sunt:
- Sapun lichid On Line, mi-a placut ca nu a uscat pielea...eu cam am probleme cu pielea uscata :( dar nu stiu cum se face ca numai tenu e gras si pielea corpului uscata :( ;
- Sapun Protex, este cam singurul sapun solid pe care il folosim, imi plac toate aromele pe care le are si imi place cel mai mult ca este antibacterian;
- Gel de dus de la Yves Rocher cu extract Hamamelis, pe care l-a folosit logodnicul meu fiindca are pielea sensibila, si nu a avut nici o problema cu el, hidrateaza pielea foarte bine si miroase superb :), cu siguranta o sa-l reachizitionez;
- Gel de dus de la Yves Rocher cu Trandafiri, pe care l-am folosit doar eu si care e ok... nu mi-a hidratat incredibil de bine pielea, dar mi-a placut mirosul, nu cred ca o sa-l mai reachizitionez, probabil o sa incerc si altele;
- Gel pentru igiena intima de la Avon, pe care l-am cumparat de foarte multe ori, si care nu m-a dezamagit niciodata;
- Baton efervescent pentru baie cu aroma de trandafir, care mi-a placut, m-a facut sa imi doresc sa cumpar un unt de cocos, sa pun in cada cate o lingurita cand fac baie :), este foarte hidratant si avea petale de trandafiri prin el;


Produsele pentru ingrijirea parului terminate sunt:
- Balsamul leave-in Ultimate Repair de la Schwarzkoft Gliss, care imi place foarte mult, fara el nu cred ca as putea sa-mi pieptam parul fara sa sufar :), l-am achizitionat de foarte multe ori si probabil o sa il mai cumpar, daca nu gasesc altceva mai bun;
- Samponul Clear, Nutrium 10, mi-a hidratat parul destul de bine si nu e prima data cand il folosesc, probabil o sa-l mai reachizitionez din cand in cand ca sa mai schimb samponul;
- Spray pentru protectie termica de la Schwarzkoft Taft, nu cred ca o sa-l mai reachizitionez. Nu m-a incantat si nici pompita nu-mi place cum functioneaza;
Produsele pentru ingrijirea orala terminate sunt:
- Pasta de dinti de la Colgate Advanced-Sensation White GoPure, pe care am mai avut-o si e ok curata bine si lasa respiratia proaspata, dar nu mi se pare ca albeste dintii;
- Apa de gura de la Listerine Total Care, pe care deasemenea am mai avut-o, logodnicului meu ii place, mie nu chiar... nu suport gustul de frectie YACHHHH!!!!

Stiu ca a fost foarte mult si sper ca nu v-am plictisit prea rau.
Daca ati avut rabdare sa cititi pana la sfarsit... :) am o intrebare: Voi ati folosit vreun produs din cele de mai sus? Daca da care e parerea voastra despre ele?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iti multumesc pentru vizita!