joi, 2 octombrie 2014

Review Camouflage Cream Concealer Catrice


In postarea in care v-am prezentat ce produse am achizitionat de pe site-ul 1001cosmetice.ro (o gasiti aici), v-am intrebat la ce produse ati fi interesate sa fac review, si printre nominalizari se afla si Camouflage Cream Concealer de la Catrice.
Fiind primul produs pe care l-am incercat, este si primul la care fac review.
Aaaa... by the way... am un concurs activ pe blog, unde puteti castiga si concealer-ul (concursul il gasiti aici).


Eu am pielea de sub ochi normala, dar "sufar" de cearcane.
In mod normal nu ma "chinui" prea mult sa acopar cosurile, la mine coreactoarele sunt esentiale pentru ascunderea cearcanelor.

Sunt multumita de el, mai ales ca este o cantitate generoasa, la un pret tare bun (15lei). Culoara pe care o am eu (Ivory) este putin cam deschisa, dar daca aplic peste corector fondul de ten sau BB Cream-ul, este ok.
Nu se stange in riduri (am foarte des problema asta cu alte corectoare) si nu este uleios. Este destul de gros, dar se intinde bine si nu da efectul de masca pe care il urasc...

Va las mai jos poze cu si fara corector pe cearcanele mele dragute... :)


Va pup si va mai astept pe la mine :)

4 comentarii:

  1. Il vreau!! <3 aceeasi problema o am si eu cu cearcanele, de cand eram micuta si incerc orice corector imi pica in mana,si cred ca asta e mai mult decat perfect mai ales daca are acoperire mare! <3

    RăspundețiȘtergere
  2. chiar acopera destul de bine

    http://frombeautywithlove.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  3. Arată super :D chiar dacă eu nu am cearcăne! E bun de avut în trusă așa că-l voi încerca și eu! :-*

    Te invit la concurs http://makemeup28.blogspot.ro/2014/10/saptamana-romaneasca1-ziua-altfel-7_26.html

    RăspundețiȘtergere

Iti multumesc pentru vizita!