miercuri, 12 noiembrie 2014

Ce testez: Realash Intensificator de gene

Va aratam la sfarsitul saptamanii trecute pe facebook, ca mi-a ajuns in manute o cutiuta superba.


Ce era in ea? Pai... un intensificator de gene Realash!!!
Probabil va intrebati de ce as da banutii pe un astfel de produs, fiindca nu stau chiar prost la capitolul gene. Ei bine, nu am dat banutii pe el, ci mi s-a propus sa il incerc.


Si pot spune ca a venit la fix... peste 9 luni am nunta si sigur voi avea gene superbe pana atunci :).

Produsul il puteti achizitiona, daca sunteti interesate, de pe pagina www.realash.ro.

O unitate de Realash (adica ce am primit eu) este indeajuns pentru 4-5 luni de folosire zilnica.
Modul de folosire este in felul urmator: se foloseste zilnic (seara pe tenul demachiat inainte de culcare) exact ca un eyeliner timp de 8-12 saptamani, dupa care pentru a se pastra rezultatele se foloseste de 1-2 ori pe saptamana.

Sa va spun si ce face produsul nu? Realash promite sa iti ajute corpul sa produca gene groase, lungi si puternice. Desigur ca mult mai multe informatii gasiti pe site-ul www.realash.ro.

Voi reveni cu mai multe postari pe parcursul tratamentului, pentru a vedea impreuna rezultatele :).

Voi ati fi tentate sa folositi un astfel de produs?


2 comentarii:

  1. Sunt mai curioasa sa vad rezultatele :D astept cu interes urmatoarele postari!

    www.makemeup28.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  2. deci, imi place suuuuuper mult, rezultatul tau, desi tu oricum ai genele ft ft ft frumoase..

    RăspundețiȘtergere

Iti multumesc pentru vizita!