miercuri, 5 noiembrie 2014

Review: Mascara Better Than False Lashes de la Catrice

Astazi, dupa ce am facut pozele de cateva saptamani bune, m-am pus pe scris review-ul pentru Mascara Better Than False Lashes de la Catrice.
Eu l-am achizitionat de pe site-ul 1001cosmetice.ro, dar din cate stiu il gasiti si pe la magazine/chioscuri cu produse de makeup.


Din pacate nu pot spune ca sunt incantata de el, este un mascara care isi face treaba, dar eu sunt in cautarea unui mascara care sa ma uimeasca :)
Nu face cocoloase, nu se transfera foarte usor pe pielea din jurul ochilor ( am avut o experiente neplacuta cu un mascara de la ELF) dar, nu vad mare diferenta la doua aplicari :( m-as fi asteptat la ceva mai mult...
Eu nu-l voi recumpara, voi incerca altul nou fiindca am de unde alege.





Voi ce mascara imi recomandati sa mai incerc?

2 comentarii:

  1. Mie mi se pare ca e foarte misto rimelul asta, adica iti face niste gene wow! Ti-as mai putea recomanda 2000 Calorie de la Max Factor sau Volume Glamour Max de la Bourjois. :D Le ador! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu le-am incercat pe cele doua enumerate de tine, o sa le vina si lor randul :)

      Ștergere

Iti multumesc pentru vizita!