marți, 2 decembrie 2014

Cumparaturi Kalapod.ro #2


Cu ocazia Black Friday am dat si eu o mica comanda. Anul acesta am incercat sa nu fac mari ravagii prin portofel :)
Si desigur, fiindca suntem in sezonul toamna-iarna mi-am comandat doua perechi de botine si o pereche de cizme.
Imi pare tare rau ca am avut o problema cu comanda, in sensul ca am platit-o de doua ori :(. Am platit-o la plasarea comenzii, online, iar cand a venit curierul mi-a cerut si acesta valoarea comenzii... m-am gandit ca poate nu s-a facut plata online si am achitat-o din nou. Dupa care am luat legatura cu serviciul relatii clienti de la kalapod.ro unde mi s-a confirmat ca s-a facut plata si online... deci am platit de doua ori :(. In urma discutiilor a ramas ca mi se vor returna banii pt plata online...

Sa lasam neplacerile deoparte si sa va arat ce mi-am luat:

  • Botine dama negre Enice, marimea 39. Pe care nu le mai gasesc pe site, probabil s-au vandut toate. Aceste botine imi plac foarte mult, sunt usoare, imblanite si se pot purta in doua moduri.


  • Botine dama dk. Grey Destiny, marimea 39. Acestea sunt putin cam mari, vin cu flecuri de schimb, nu sunt imblanite, dar sunt destul de comode.


  • Cizme Dama Brown Brooks, marimea 39. Sunt foarte comode si usoare, dar aveti grija daca sunteti mai mari in gamba fiindca eu sunt foarte mica si aceste cizme vin perfect, dar au pe spatele gambei o jartea, ce v-ar permite sa le purtati chiar daca nu aveti gamba subtirica :). Aaaa da si culoarea nu e aceasi ca pe site, dar imi place.


Eu sunt incantata de produsele achizitionate, intradevar nu sunt de aceasi calitate ca niste incaltari de cateva sute de lei, dar pt mine sunt destul de bune.

Pe voi va tenteaza sa dati comanda de ceva de pe site-ul kalapod.ro?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iti multumesc pentru vizita!