marți, 6 ianuarie 2015

In drum spre ziua cea mare! #Data

     Asa cum va spuneam prin mai, in postarea Vine Nunta... in sfarsit e timpul sa facem pasul cel mare :)
     Noi de atunci si pana acu am luat deciziile importante pe care as vrea sa le impartasesc si cu voi.
     In primul rand am ales data, aceasta este 22.08.2015!!! De ce 22 august? Motiv mare nu avem, pur si simplu era libera la salonul la care am discutat noi. Stiam ca vrem sa fie prin iulie, august sau septembrie... Dupa ce am luat aceasta decizie, ne-am dat seama ca ziua soacrei mele este pe 23 august (deci cantam un la multi ani si pt ea :) )... si acu cateva zile am aflat si ca bunica mea (de care sunt foarte atasata) s-a casatorit cu bunicul in data de 23 august. Sper, casatoria noastra sa fie cel putin asa de trainica si frumoasa ca cea a bunicilor mei!
     Luna decembrie a fost foarte plina in luarea deciziilor! Am ales fotograful si cameramanul, am ales si formatia!!!
     Nu va mai spun ca nasii sunt alesi inca din mai!!!
     In urmatoarea postare va prezint salonul? Sau formatia? Sau verighetele? Ce ati vrea sa vedeti mai intai?
     Aaaaaa da, am ales si verighetele :)
     Pupici! :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iti multumesc pentru vizita!