joi, 5 martie 2015

Oferta Yver Rocher Martie & Haul

Luna aceasta Yves Rocher are o oferta super!! Parca as mai da o comanda, dar tocmai am dat una..
Oferta este valabila in perioada 02 martie– 29 martie, inclusiv. Si suna in felul urmator: 
Aveti -50% reducere pentru un produs la alegere, cu exceptia promotiilor, a seturilor, a produselor cu bulina verde si a produselor in editie limitata. Reducerea se aplica celui mai scump produs din cosul de cumparaturi (ceea ce e super tare!!!). 
Mai aveti si O surpriza din 4 la alegere, pentru o comanda de minim 39 RON:- 1 rimel din 3 la alegere : Mascara Volum Vertiginos, Rimel Volum Elixir sau Rimel Sexy Pulp Extra Volum- Geanta de weekend- Lapte parfumat pentru corp Quelques Notes d'Amour- Balsam Regenerator Nutritie Intensa pentru ten si gat Riche Creme 
Iar daca comanda depaste 99 Ron primiti un parfum la alegere dintre: Apa de parfum Quelques Notes d'Amour si Apa de parfum Moment de Bonheur;Livrarea este GRATUITA pentru comenzi de minim 99 RON.
In plus exista 3 oferte speciale de martie, pentru o comanda de minim 89 RON se pot achizitiona la un pret special:
1. Setul de Bijuterii Ametist, 25 RON
2. Set 4 Geluri de dus Jardins du Monde + burete, 30 RON
3. Esarfa si bratara maxi, 25 RON

Si acu sa va arat ce mi-am luat eu... Am primit prin in cutia postala o oferta cu ocazia zilei mele de nastere si am zis sa profit...
Mi-am luat:
  • Sampon nutritiv, pe care il gasiti aici. Acesta este al doilea cumparat, primul este pe terminate si fiindca mi-a placut foarte mult a trebuit sa mai iau unul;
  • Balsam nutritiv, pe care il gasiti aici;
  • Sampon pentru netezire, pe care il gasiti aici, fiindca parul meu zici ca are personalitate proprie, nu vrea sa ma asculte :( ;
  • Ser pentru netezirea parului, pe care il gasiti aici;
  • Rezerva-Sapun gel delicat pentru maini, pe care il gasiti aici, am zis sa-l incerc fiindca imi place foarte mult gelul de dus din aceasta gama;
  • Crema de fata stop imperfectiuni, pe care o gasiti aici, oferta mea a fost 2 la pret de 1;
  • Lapte reparator pentru corp, pe care il gasiti aici, oferta a fost tot de 2 la pret de 1, dar unul l-a luat o colega;
  • Balsam de buze cu zmerura, pe care il gasiti aici si balsam de buze reparator, pe care il gasiti aici, au fost la set;
  • Roll-on pentru ochi antirid si luminozitate, pe care il gasiti aici;


Si am primit cadou la comanda:
  • Apa de parfum Quelques Notes d'Amour, pe care o gasiti aici, dar pe care o primiti gratis luna aceasta la o comanda de peste 99 lei;
  • Gel de dus crema Pere-Caramel, pe care il gasiti aici, si care miroase demential;
  • Crema de ochi, pe care o gasiti aici;
  • Deodorantul roll-on cu lamaie verde, pe care il gasiti aici;
  • O esarfa alba cu fir auriu.

Pe voi ce va tenteaza?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iti multumesc pentru vizita!