miercuri, 27 mai 2015

Review Base Coat & Top Coat Essence The Gel Nail Polish

Azi vreau sa va impartasesc cea mai noua descoperire a mea in materie de manichiura, mai exact sporirea rezistentei ojei.
Cand am fost la evenimentul organizat de Ana-Maria Tatucu de la beautybarometer.com, v-am vorbit despre el aici, unul dintre multele goodie bag-uri a fost de la Essence, eu am primit base coat si top coat The Gel Nail Polish, si desigur ca de atunci sunt in testari intense.
Din pacate :( nu detin nici o oja Essence, asa ca le-am testat impreuna cu alte oje din colectia mea...

Base Coate-ul este un fel de gel, cand se usuca unghia nu ramane lucioasa, si se poate observa ca a intrat in unghie, dar nu se simte lipicios la atingere... Si se usuca foarte repede, pana ajung la degetul mic cu aplicarea, base coate-ul de pe degetul mare deja s-a uscat. Asa ca pot sa plic oja aleasa foarte repede dupa aplicarea base coate-ului.

Top Coate-ul are consistenta unui lac de ughii transparent, dar... se usuca incredibil de repede. L-am aplicat si peste oja uda si grabeste uscarea ojei, am ramas cu gura cascata, eu de obicei am probleme cu uscarea ojei, fara greseala o stric aplicand oja la mana cealalta sau facand orice altceva...

Pe mine m-a tinut manichiura perfect intacta 7 zile, ceea ce e incredibil pentru unghiile mele fragile. De obicei am mari probleme cu sarirea ojei de pe unghie, deoarece mi se exfoliaza unghiile foarte usor :(.

Mai jos va las cu o poza facuta dupa 5 zile de purtare a manichiurii, poza e facuta cu telefonul, asa ca scuzati calitatea scazuta...

In mod clar dupa ce le termin, le cumpar!

Voi le-ati incercat? Daca nu, ce ziceti... va tenteaza?


2 comentarii:

  1. Foarte interesant! Eu le-am ocolit tocmai pentru ca nu am nici o oja Essence si ma gandeam ca nu merge cu altele. Dar e de tinut minte!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti spun sigur ca merge cu orice oja. In poza am oja de la Lady's si acum am oja de la Avon pe unghii!

      Ștergere

Iti multumesc pentru vizita!