sâmbătă, 21 mai 2016

Swatch - Farduri de pleoape Melkior


In urma cu ceva timp a fost o super oferta pe site-ul Melkior, la farduri de pleoape: daca achizitionai un fard al doilea era gratis... asa ca nu am putut trece cu vederea aceasta oferta si mi-am luat 4 farduri de pleoape.
Eu mai am farduri de pleoape de la ei, pe acestea le puteti vedea in articolul postat aici, personal sunt foarte multumita de fardurile lor, la pretul de 27 lei fardul mono sau 17 lei rezerva, primesti o cantitate foarte mare de produs ( 3.2 grame) si sunt foarte pigmentate.

De aceasta data mi-am luat:
1. love letters pe care il puteti gasi aici;
2. beige copper pe care il puteti gasi aici;
3. wild cherry pe care il puteti gasi aici;
4. peach pe care il puteti gasi aici.

Si swatch-urile fara baza in ordinea numerotarii de mai sus:

Voi detineti farduri Melkior? In mod clar mai vreau dar nu stiu ce nuante sa-mi iau, aveti ceva sugestii?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iti multumesc pentru vizita!